Klikni a vyzdvihni je služba, ktorá zákazníkovi umožňuje nechať si objednávku doručiť do jednej z našich predajní DEICHMANN v Slovenskej republike.
Stačí jednoducho v priebehu vytvárania objednávky vybrať možnosť „Doručenie do predajne zadarmo“ ako spôsob doručenia.
Ak ste nový zákazník alebo nakupujete bez registrácie, môžete si v priebehu vytvárania objednávky zvoliť ako spôsob doručenia priamo „Doručenie do predajne zadarmo“.
V prípade, že ste registrovaný zákazník, stačí v priebehu vytvárania objednávky kliknúť na tlačidlo „Zmeniť“ v poli „Doručovacia adresa“ a vybrať si možnosť „Doručenie do predajne zadarmo“.
Nie je, doručenie prostredníctvom služby Klikni a vyzdvihni je úplne zadarmo.
Doručenie tovaru sa uskutoční obvykle do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, teda od prijatia objednávky predávajúcim, najneskôr však do 14 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Hneď ako bude objednávka vo Vami zvolenej predajni pripravená na vyzdvihnutie, budeme Vás informovať e-mailom.
Objednávka bude v zvolenej predajni uložená po dobu 14 dní od prijatia oznámenia o možnosti vyzdvihnutia.
Ak si objednávku nevyzdvihnete do 14 dní od prijatia oznámenia o možnosti vyzdvihnutia, bude vrátená späť. Kúpna cena Vám bude automaticky uvoľnená z Vašich nezaúčtovaných transakcií s ohľadom na spôsob platby, ktorý ste použili.
Stačí si pripraviť číslo objednávky a obrátiť sa na personál danej predajne. Objednávku si môžete vyzdvihnúť najneskôr do 14 dní od prijatia oznámenia o možnosti vyzdvihnutia.
Nie, objednávku doručenú spôsobom Klikni a vyzdvihni je možné zaplatiť iba vopred.
Pripravte si prosím iba číslo Vašej objednávky.
Áno, k vyzdvihnutiu však bude potrebovať číslo Vašej objednávky.
Áno, tovar je dobré vyskúšať priamo v predajni, aby ste hneď zistili, či Vám sedí a vyhovuje. V prípade ďalších otázok Vám náš personál rád pomôže.
Áno, ak sa Vám tovar nepáči alebo Vám nesedí, môžete si ho vymeniť v ktorejkoľvek predajni v Slovenskej republike.
Zákonom stanovená lehota na vrátenie tovaru zakúpeného cez internetový obchod je 14 dní odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom. V rámci nášho nadštandardného zákazníckeho servisu však zákazníkom poskytujeme lehotu na vrátenie tovaru 60 dní od doručenia tovaru, a to bez udania dôvodu, v prípade, že sa bude jednať o tovar v nepoužitom, nepoškodenom a znovu predajnom stave. Tovar je možné vrátiť buď osobne v ktorejkoľvek predajni DEICHMANN na Slovensku, alebo prostredníctvom Packety s využitím vratného štítka priloženého k objednávke. Pri vrátení tovaru je potrebné vždy priložiť vyplnený „Formulár pre odstúpenie od zmluvy a uplatnenie reklamácie“, ktorý je súčasťou objednávky.
Bližšie informácie nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach na našich webových stránkach.
Ak sa rozhodnete vrátiť tovar na ktorejkoľvek predajni, kúpna cena Vám bude vrátená buď v hotovosti, alebo na platobnú kartu.
V prípade, že vrátite tovar pomocou vratného štítka prostredníctvom Packety, kúpna cena Vám bude vrátená rovnakým spôsobom, ktorým ste objednávku zaplatili.
Bližšie informácie nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach na našich webových stránkach.