Klikni a vyzdvihni v predajni zadarmoDoručenie zadarmo**Vrátenie zadarmo***

faq-banner-desktop-2048x250

Vrátenie tovaru & peňazí

Ako môžem vrátiť tovar zakúpený cez internetový obchod DEICHMANN?

Zákonom stanovená lehota na vrátenie tovaru zakúpeného cez internetový obchod je 14 dní odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom, a to bez udania dôvodu. V rámci nášho nadštandardného zákazníckeho servisu však zákazníkom poskytujeme lehotu na vrátenie tovaru 60 dní od doručenia tovaru v prípade, že sa bude jednať o tovar v nepoužitom, nepoškodenom a znovu predajnom stave. Tovar je možné vrátiť buď osobne v ktorejkoľvek predajni DEICHMANN na Slovensku, alebo prostredníctvom Packety s využitím vratného štítka priloženého k objednávke. Pri vrátení tovaru je potrebné vždy priložiť vyplnený „Formulár pre odstúpenie od zmluvy a uplatnenie reklamácie“, ktorý je súčasťou objednávky.

Bližšie informácie nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach na našich webových stránkach.

Ako zistím, že vrátený tovar bol prijatý na sklad spoločnosti DEICHMANN?

Prijatie vráteného tovaru je potvrdzované automaticky generovaným systémovým e-mailom.

Je možné pri vrátení tovaru na sklad internetového obchodu DEICHMANN vymeniť veľkosť alebo farebný variant pôvodne objednaného tovaru?

Výmena veľkosti alebo farebného variantu tovaru v sklade internetového obchodu DEICHMANN nie je možná. V prípade záujmu o výmenu je nutné vrátiť pôvodný tovar a vytvoriť si novú objednávku v internetovom obchode DEICHMANN.

Ako môžem reklamovať tovar zakúpený cez internetový obchod DEICHMANN?

Tovar je možné reklamovať buď osobne v ktorejkoľvek predajni spoločnosti DEICHMANN na Slovensku, alebo iným spôsobom prostredníctvom kontaktovania zákazníckeho servisu (tel. č. zákazníckej linky: 031/290 10 00).

Tovar je možné reklamovať do 24 mesiacov od jeho prevzatia, a to za podmienok a spôsobom stanoveným reklamačným poriadkom, ktorý je k dispozícii na stiahnutie na našich webových stránkach.

Pri reklamácii tovaru je potrebné vždy priložiť vyplnený „Formulár pre odstúpenie od zmluvy a uplatnenie reklamácie“, ktorý je súčasťou objednávky.