Zákonom stanovená lehota na vrátenie tovaru zakúpeného cez internetový obchod je 14 dní odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom, a to bez udania dôvodu. V rámci nášho nadštandardného zákazníckeho servisu však zákazníkom poskytujeme lehotu na vrátenie tovaru 60 dní od doručenia tovaru v prípade, že sa bude jednať o tovar v nepoužitom, nepoškodenom a znovu predajnom stave. Tovar je možné vrátiť buď osobne v ktorejkoľvek predajni DEICHMANN na Slovensku, alebo prostredníctvom Packety s využitím vratného štítka priloženého k objednávke. Pri vrátení tovaru je potrebné vždy priložiť vyplnený „Formulár pre odstúpenie od zmluvy a uplatnenie reklamácie“, ktorý je súčasťou objednávky.
Bližšie informácie nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach na našich webových stránkach.
Prijatie vráteného tovaru je potvrdzované automaticky generovaným systémovým e-mailom.
Výmena veľkosti alebo farebného variantu tovaru v sklade internetového obchodu DEICHMANN nie je možná. V prípade záujmu o výmenu je nutné vrátiť pôvodný tovar a vytvoriť si novú objednávku v internetovom obchode DEICHMANN.
Tovar je možné reklamovať buď osobne v ktorejkoľvek predajni spoločnosti DEICHMANN na Slovensku, alebo iným spôsobom prostredníctvom kontaktovania zákazníckeho servisu (tel. č. zákazníckej linky: 031/290 10 00).
Tovar je možné reklamovať do 24 mesiacov od jeho prevzatia, a to za podmienok a spôsobom stanoveným reklamačným poriadkom, ktorý je k dispozícii na stiahnutie na našich webových stránkach.
Pri reklamácii tovaru je potrebné vždy priložiť vyplnený „Formulár pre odstúpenie od zmluvy a uplatnenie reklamácie“, ktorý je súčasťou objednávky.