Klikni a vyzdvihni v predajni zadarmoDoručenie zadarmo**Vrátenie zadarmo***

faq-banner-desktop-2048x250

Môj účet

Musím sa pri prvom nákupe zaregistrovať?

V internetovom obchode DEICHMANN je možné dokončiť objednávku aj bez registrácie.

V prípade, že sa zaregistrujete spoločnosť DEICHMANN Vám ponúka nasledujúce výhody:

• možnosť uchovať poslednú doručovaciu adresu,

• zrýchlenie objednávacieho procesu,

• uloženie Vašich obľúbených položiek v zozname prianí,

• prehľad Vašich objednávok a informácie o ich stave aj platbách.

Ako sa môžem zaregistrovať?

Zaregistrovať sa môžete buď počas procesu objednávania, alebo v časti "Môj účet" v pravom hornom rohu internetového obchodu DEICHMANN.

Ako sa môžem prihlásiť?

Prihlásiť sa môžete buď počas procesu objednávania, alebo v časti "Môj účet" v pravom hornom rohu internetového obchodu DEICHMANN.

Ako sa môžem odhlásiť?

Odhlásiť sa môžete kedykoľvek v pravom hornom rohu internetového obchodu DEICHMANN v časti "Môj účet".

Zabudol som heslo. Čo teraz?

Ak pri prihlasovaní do Vášho zákazníckeho účtu alebo počas objednávania zistíte, že ste zabudli heslo, kliknite na tlačidlo „Zabudli ste heslo?“. Do okna, ktoré sa otvorí, vložte e-mailovú adresu, pod ktorou ste sa zaregistrovali v internetovom obchode DEICHMANN. Následne Vám e-mailom pošleme odkaz na vytvorenie nového hesla, ktoré Vám umožní prihlásenie. Toto heslo môžete kedykoľvek zmeniť po kliknutí na „Môj účet“ v sekcii „Moje údaje“. Pri niektorých e-mailových adresách môže trvať doručenie e-mailu s novým heslom dlhšie. Taktiež je vhodné skontrolovať, či e-mail neprišiel do priečinka SPAM alebo reklama.

Čo sa stane s mojimi osobnými údajmi?

Ochranu Vášho súkromia berieme veľmi vážne. So všetkými osobnými údajmi, ktoré od Vás zhromažďujeme, zaobchádzame v súlade s právnymi ustanoveniami o ochrane osobných údajov. Podrobnejšie informácie nájdete v časti "Ochrana osobných údajov".

Ako môžem vymazať zákaznícky účet?

Vymazanie účtu je možné iba prostredníctvom zákazníckeho servisu spoločnosti DEICHMANN. Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis písomne na adrese service-sk@deichmann.com.

Ako sa môžem zaregistrovať k odberu newslettera DEICHMANN?

Využívajte newsletter DEICHMANN a získavajte všetky informácie o aktuálnych ponukách, trendoch alebo tipoch a využívajte skvelé výhody. Stačí kliknúť na "Zaregistrovať sa teraz" v sekcii newslettera v dolnej časti stránky a zadať svoju e-mailovú adresu. Upozorňujeme tiež, že ak v časti "Moje údaje" zmeníte svoju e-mailovú adresu, budete musieť túto e-mailovú adresu znovu zadať aj pri registrácii do newslettera.

Pre vašu bezpečnosť potom dostanete e-mail s potvrdzujúcim odkazom. Až po kliknutí na tento odkaz Vás môžeme považovať za účastníka nášho newslettera.

Ako sa môžem odhlásiť z odberu newslettera DEICHMANN?

Už nechcete dostávať newsletter DEICHMANN alebo ho chcete na určitý čas prestať odoberať? Kliknite na odkaz "Odhlásiť odber newslettera" v spodnej časti newslettera DEICHMANN.

Ako môžem zmeniť svoje používateľské údaje?

Svoje používateľské údaje môžete opraviť alebo zmeniť v časti "Môj účet".

Meno a dátum narodenia: V časti "Môj účet" sekcia "Moje údaje" môžete jednoducho zmeniť a uložiť svoje základné údaje.

E-mailová adresa: Svoju e-mailovú adresu môžete jednoducho zmeniť v časti "Môj účet", sekcia "Moje údaje" v poli "Zmena e-mailovej adresy".

Heslo: Ak chcete zmeniť svoje heslo, vyberte v časti "Môj účet" sekciu "Moje údaje". V poli "Zmena hesla" máte možnosť zmeniť heslo a túto zmenu uložiť. Budete k tomu potrebovať svoje staré heslo.

Môj zoznam prianí

Páči sa vám nejaký tovar, ale ešte neviete, či si ho chcete objednať? Ak si produkt pridáte do zoznamu prianí, môžete si ho označiť pre budúci nákup. Majte však na pamäti, že tovar na zozname prianí pre Vás nie je záväzne rezervovaný.

Chcete si zakúpiť produkt zo svojho zoznamu prianí? Pokiaľ je k dispozícii, môžete ho pridať priamo zo zoznamu prianí do nákupného košíka. Po objednaní bude produkt zo zoznamu prianí automaticky odstránený.

Chcete odstrániť produkt zo svojho zoznamu prianí? Potom jednoducho kliknite na X (na obrázku vľavo hore) pri produkte, ktorý chcete odstrániť, a ten zo zoznamu prianí zmizne.