Klikni a vyzdvihni v predajni zadarmoDoručenie zadarmo**Vrátenie zadarmo***

faq-banner-desktop-2048x250

Zabezpečenie & nastavenie

Je platba v internetovom obchode DEICHMANN bezpečná?

Bezpečnosť Vašich údajov je pre spoločnosť DEICHMANN prvoradá. Platobné údaje sa použijú iba na realizáciu platby za tovar, ktorý si objednáte od spoločnosti DEICHMANN. Na prenos osobných údajov, ako sú vaše platobné údaje, sa v spoločnosti DEICHMANN používa tzv. šifrovanie SSL (Secure Socket Layer).

Čo je šifrovanie SSL?

SSL je moderný internetový bezpečnostný štandard s dvoma hlavnými cieľmi: autentifikácia (zistenie identity) vzájomne komunikujúcich staníc a zaručenie dôvernosti údajov (kódovanie). SSL zaručuje trojnásobnú ochranu:

• Prenášané dáta sú zakódované.

• Je zaistené, aby formulár bol odoslaný späť iba na server, ktorým bol odoslaný.

• Overuje sa, či osobné údaje alebo iné dáta prišli k príjemcovi v úplnej a nezmenenej podobe. SSL je protokol vyvinutý spoločnosťou Netscape, ktorý podporujú všetky moderné prehliadače. Internetový server (napr. https://www.deichmann.com/sk-sk) dostáva pritom elektronický doklad (digitálny certifikát) vystavený oficiálnou certifikačnou autoritou (napr. www.trustcenter.de). Na základe tohto dokladu si prehliadač môže kedykoľvek overiť príslušnosť internetového servera k danej spoločnosti. Následne sa všetky údaje, ktoré sa zasielajú medzi Vami a nami zašifrujú tak, aby ich tretia strana nedokázala ani prečítať, ani zmeniť.

Na tento účel používa náš internetový server a Váš prehliadač utajený kľúč, ktorý platí iba pre danú reláciu a nemôže sa použiť neskôr. Tým je zaistená dôveryhodnosť Vašich osobných údajov. Zabezpečený prenos môžete rozpoznať podľa symbolu zámku vo Vašom prehliadači. Internetové stránky ponúkajúce zašifrovaný obsah majú v adrese namiesto reťazca znakov „http“ integrovaný reťazec „https“.

Prečo reaguje stránka príliš pomaly?

Kvôli technickým rámcovým podmienkam dátového prenosu v internetovej sieti sú rýchlosti dátových prenosov, ktoré sú zodpovedné za zobrazenie stránky, veľmi rozdielne. Prenos dát závisí od vami používaného prístupového média (ako modem, karta ISDN, káblový modem, pevné pripojenie), od Vášho poskytovateľa internetových služieb, vyťaženia dátovej siete všeobecne a v konečnom dôsledku aj od zaťaženia systému spoločnosti DEICHMANN.

Ako postupovať, keď sa zobrazí chybové hlásenie?

Aby sme mohli Vašu objednávku spracovať a úspešne Vám ju doručiť, budeme potrebovať niektoré Vaše osobné údaje (napr. meno a adresu), bez ktorých nemožno Vašu objednávku realizovať. Ak by tu došlo k vygenerovaniu chybových hlásení, postupujte podľa pokynov zobrazených v červenom rámčeku.

Pokiaľ sa Vám nedarí úspešne vyplniť povinné údaje, môžete sa obrátiť na náš zákaznícky servis, a to buď prostredníctvom e-mailu service-sk@deichmann.com, alebo telefonicky na čísle 031/290 10 00 v pracovných dňoch od 08:00 do 16:30 hod.

Technické problémy budeme schopní riešiť omnoho rýchlejšie a efektívnejšie, pokiaľ nám zašlete presné znenie chybového hlásenia.